CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Thursday, February 19, 2009

Kuih Pau Pandan

Masih lagi dengan topik kuih pau. Kali ini pau pandan menjadi pilihan. Rasanya sangat sedap berserta bau wangi daun pandan yang semerbak.

Anda biasa nampak pau pandan? Rata-rata isinya pasti kaya. Kaya memang sedap tapi ianya sangat manis...tak sesuai bagi yang ingin menjaga diet..:-)


Kali ketiga membuatnya, tentu sekali mutu pau ini sendiri semakin halus dan bermutu. Semakin gebu teksturnya. Banyak penambahan yang telah di buat agar pau ini terus di minati.


Pilihan kacang merah bagai menepati rasanya. Usah tersenyum bila anda melihat pau pandan ini. Anda harus melakar sesuatu kelainan dalam mencuba pelbagai resipi.

Tapi yang pasti...sekali ini terasa sungguh puasnya hati. Selain ianya menjadi dengan elok. Ianya juga membuat anda takkan pernah cukup dengan sekali gigit..:-)



Lalu untuk anda...ku kongsi bersama gambar ini. Selamat menjamu mata..:-)




PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™