CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Sunday, September 14, 2008

London...I'm Coming!

Tidak perlu pergi jauh..kerana di sini Iza D'Lite membawa anda bersama biskut yang begitu popular dengan negara orang putih itu, iaitu London..:-)
Dengan bersalut kerangupan biskut berserta kacang badam, luarannya pula di saluti pula dengan coklat cair. Ermm..begitu memikat..:-)

Cuba anda perhatikan. Biskut jenis ini sudah teruji akan kerangupannyanya. Dengan sekali gigit, anda tidak akan mampu berhenti ingin menikmatinya lagi...:-)London Almond, begitu mudah untuk di nikmati,namun adakah anda rasa ianya begitu mudah untuk menyiapkannya?

Berapa mudahkan bagi anda menjaga qualiti biskut jenis ini?Bagi Iza D'Lite, ianya bukan sesuatu yang mudah. Anda perlu pastikan biskut jenis ini terus bertahan kerangupannya sehingga saat anda menghidangkannya pada tetamu.




Pastikan biskut dan kekacangnya terus rangup. Tidak ada bau yang kurang enak ketika hendak di makan iaitu,tengek! Jaga qualiti coklat itu sendiri. Jika semuanya berjalan dengan baik,pastinya anda tidak akan pernah jemu menikmati London Almond ini!:-)

Pesan dari Iza D'Lite..usah di tenung lama-lama biskut jenis ini,kerana di khuatiri keyboard anda akan basah!!

Selamat Menjalani Ibadah Puasa!





PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™