CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Friday, August 29, 2008

Sweet Orange Cupcakes

Iza D'Lite lebih menggalakkan para pelanggan memberi masa untuk menempah sebarang manisan untuk hari istimewa anda selewat-lewatnya tiga hari sebelum waktu yang anda inginkan pesanan anda di siapkan.

Iza D'Lite juga tidak menggalakkan tempahan pada saat-saat akhir. Dan adakalanya kami tidak dapat menerima tempahan yang seperti berikut. Beri kami tiga hari waktu kerja untuk kami sempurnakan pesanan anda sekiranya jumlah yang anda kehendaki tidak melebihi 200 keping cupcakes.

Inilah yang terpaksa kami beritahu. Kerana Iza D'Lite mementingkan kesempurnaan. Tempahan saat akhir membuat Iza D'Lite tidak bersedia untuk menerimanya. Kami sekali lagi minta kerjasama dari anda bagi kepuasan untuk diri dan wang anda.

Dan inilah hasilnya yang Iza D'Lite siapkan bagi tempahan akhir bagi hari guru bagi salah seorang pelanggan Iza D'Lite.

Kami sangat berterimakasih kerana atas kepercayaan serta kesudian anda menempah hadiah manisan ini bagi menyerikan hari guru anak anda.

Dan bagi anda yang ingin menempah atau ada sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya melalui simplydlite@yahoo.com

Terimakasih,

Simply Iza D'Lite

PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™