CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Friday, August 22, 2008

Kuih Raya Iza D'Lite

Kita sudah berada di ambang bulan ramadhan. Tidak lama lagi bulan syaaban akan melabuhkan tirainya. Bila ramadhan menjelang, kaum wanitalah yang biasanya begitu sibuk.




(Kuih Makmur)


Banyak persiapan diri dari segi fizikal dan mentaliti harus di buat. Begitu juga dengan persiapan hari raya. Di sini Iza D'Lite membantu anda bagi yang tidak sempat untuk membuat kuih serta manisan bagi hari raya.



(Sugee Gajus)


Rasakan keistimewaan kuih raya dari Iza D'Lite. Seperti kuih tart, makmur dan sugee gajus.Tahun ini Iza D'lite membuka peluang anda menikmati kuih makmur yang julung-julung kali di buka bagi tempahan. Rasakan keenakkannya. Resipi dari Bonda Iza D'Lite seringkali mendapat tempat di hati para tetamu.

Kuih Tart Nenas serta Tart Nenas Berkeju, merupakan kuih yang menjadi pilihan ramai dan seringkali kuih tart nenas ini akan langsai terlebih dahulu..:-) Dan istimewanya tart nenas berkeju ini pula..ianya boleh di hidangkan ketika dingin. Ia mampu bertahan lama bila di simpan di dalam petisejuk anda. Anda perlu mencuba kedua tart nenas berikut.
















Dan bagi suji gajus pula, selain rasanya yang enak..suji gajus ini membuat anda tidak cukup dengan sekali gigit. Anda pasti menyukainya oleh kerana rasanya yang agak crunchy. Dan di letakkan di dalam mangkuk kertas yang comel. Pastinya ia tidak akan melekitkan jejari anda sepertimana yang biasa bila kita makan kuih suji.


(Jejari Koko Oats)



(Tart Nenas Berkeju)


Jejari koko bijirin oats pula sangat berkhasiat bagi penggemar bijirin. Kelihatan tiada rupa namun rasanya tetap sedap. Kami menyalut luaran jejari koko oats ini dengan taburan gula aising. Agar ia nampak lebih menarik.


(Kuih Tart Nenas)



Lalu bagi anda yang masih tercari-cari kuih apakah yang ingin anda serikan di meja anda bila tiba Aidilfitri nanti, inilah masanya anda mencuba kuih raya dari Iza D'Lite. Insya'Allah pasti memuaskan. Kerana di sini kami mementingkan "Qualiti dari Quantiti"..:-)


Lalu apalagi, please e_mail me to place your order. Thank you..:-)



Simply Iza D'Lite

PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

2 comments:

Anonymous said...

Salam Iza D'Lite.Kuih tart look good taste good.Tart keju camne jual? m/kasih:)

Simply D'Lite said...

W'salam ya sanisah.
Terimakasih....:-)
Tart keju kami jual kira keping.
Kerana pertama-tama size kuih tart keju itu jauh lebih besar dari tart nenas biasa yang kami buat.
Tiada harga yang terselindung..sila e_mail saya jika anda berhajat untuk menikmatinya pada hari raya ini. Akan saya beri butir-butir selanjutnya.Thanks.

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™