CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Tuesday, August 26, 2008

Jejari Ikan vs Fish Finger

Jejari Ikan atau Fish Finger sangat enak untuk di jamu bagi yang sememangnya menggemari makanan ringan ataupun cemil-cemilan...:-)

Jika cukup bahan-bahannya, ternyata jejari ikan amat sedap untuk di makan begitu sahaja. Untuk membeli satu paket sahaja di luar sana memakan harga yang mahal dengan quantitynya yang sedikit.

Lebih lumayan untuk melakukannya sendiri di rumah, bertambah lagi yang mempunyai anak-anak kecil yang sememangnya menggemari makanan seperti ini. Buat lebih sedikit, lalu simpan dengan rapi di dalam tupperware lalu frozenkan. Anda hanya perlu menggorengnya pada bila-bila masa sahaja bila anda ingin menikmatinya.


Lalu usah lupa akan sos mayo atau sos cili pilihan anda. Nikmatilah jejari ikan ini semasa panas!Pastinya anda tidak akan menoleh ke belakang tatkala menikmati hidangan ini...:-)

PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™