CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Monday, April 13, 2009

Roti Pita

"Bila masa aku ingin menikmatinya..aku akan buat!"
Kurang percaya? Sudah hampir setahun aku tidak membuat roti....apa jenis roti sekalipun...aku memang da lama tinggalkan! So, bila kempen mogok nasi sudah bermula di rumahku..roti jugalah yang menjadi pilihan..:-)
Bila aku naikkan papan canai ke atas kabinet...mula menabur tepung, dua pasang mata tertumpu pada apa yang aku buat...! Memandangkan nasi tidak menjadi pilihan, aku buat roti pita. Aku sengaja buat lebih..tujuannya mudah..agar aku dapat simpan di dalam petisejuk. Bila terasa nak makan dengan isi ayam atau apa sahaja....hanya tinggal perlu panaskan sahaja. Mudah dan segar lagi.

So, untuk anda yang gemar pada roti jenis ini, ianya amat sesuai di makan dengan kebab dan sebagainya. Sesuai pengganti nasi dan begitu mengenyangkan. Anda perlu mencubanya...sedappp!



PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™