CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Friday, April 17, 2009

Ban Serunding Daging

Sebenarnya bila ke kedai roti yang mendapat sijil halal, aku kepingin nak makan chicken floss bun mereka. Tetapi bila tiba ke kedai tersebut, aku keberatan sungguh untuk membelinya. Jangan di tanya mengapa...aku tiada jawapannya. Namun, bila mood membuat roti masih ada, aku terpandang serunding daging yang aku beli semasa ke Kota Bahru. Mengapa tidak gunakannya sebagai pengganti chicken floss?
Aah....Syukur Allahamdulillah...memang tidak mengecewakan! Rasa serunding daging itu sendiri begitu sedap..apatah lagi jika ia di tabur di atas roti. Nyummy!
Cukup berbaloi membuatnya sendiri. Lalu untuk hari ini, roti juga menjadi pilihan hati...:-)




PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™