CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Wednesday, March 11, 2009

Cuti Rehat,Yuk!

Sibuk kebelakangan ini membuat diri terasa begitu meletihkan. Lalu sekali sekala perlu juga merehatkan badan dan minda...:-) Sesekali perlu biarkan dapur tidak berasap...:-)


Tinggalkan segala barang seketika bagi merehatkan diri dengan bercuti. Kali ini bercuti dari berada di dapur tetapi perut masih juga tidak boleh terus bercuti. Sambil jalan-jalan ke tempat orang.......sambil itu juga kita jalan-jalan cari makan....:D

Lalu, Simply D'Lite berehat barang seketika bagi segala tempahan, posting. Namun, jika masih ada pertanyaan yang ingin anda ajukan...usah keberatan untuk menghubungi saya di e_mail yang tertera di atas sebelah kanan anda.
Untuk pengunjung Simply D'Lite..terimakasih atas kunjungan anda, untuk pelanggan Simply D'Lite...terimakasih atas segala sokongan serta kepercayaan yang telah anda berikan.
Pada yang mungkin akan bercuti panjang sempena kanak-kanak cuti sekolah. Selamat bercuti..Selamat pergi dan Selamat Kembali...:-)

Salam Manis Dari Simply D'Lite!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™