CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Sunday, December 21, 2008

Egg Basil Mousse Tart's

(Sebelum di masukkan ke dalam ketuhar)
Hari Ahad yang sangat santai.....
Allahamdulillah..dengan di temani angin sepoi-sepoi bahasa seharian ini cukup membuat hari ini merupakan hari-hari yang tenang.

(Sesudah di bakar)

Dalam masa-masa beginilah...aku gemar berada di dapur bagi menyajikan minum petang buat keluargaku. Dan kali ini, pilihanku adalah membakar dan merebus. Tiada manisan yang biasa di buat..:-)Dan sesekali ianya juga sejenis cemilan yang simple sekali. Dengan sekali 'ngap', cemilan jenis ini begitu cepat untuk di habiskan. Sebab ianya sangat comel..:-)

(Inti yang sedikit pedas dan rasa lemak)

Egg Basil Mousse Tart's - menarik serta seronok dalam menyiapkannya.:-) Di perbuat dari jenis pastri, di bakar hingga rangup lalu di intikan pula dengan telur yang telah di campur dengan beberapa jenis spice.

(Sangat sesuai untuk sajian minum petang)

Semasa membakar pastri ini..haruman daun herbal ini cukup memikat selera..sesuai bagi yang memang gemar bau-bauan dedaun jenis ini.

Sesekali mengapa tidak kita bertukar selera? Ianya begitu enak di nikmati, bertambah di lakukan dengan rasa senang hati..membuat sajian seperti ini begitu bererti...:-)

Oops! Usah lupa secawan teh 'O' pandan yang panas! Slurpp...:-)



PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™