CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Sunday, December 14, 2008

Dua Tema Satu Tradisi

Pulut Kuning Bunga Cinta
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Berlainan dari tradisi pulut kuning yang selalu kita lihat. Kerana ianya penuh dangan rasa cinta bunga-bungaan.
Walau begitu ia kelihatan cantik..bersesuaian dengan jiwa kewanitaan.


Lalu terserlah dua tema yang di gabungkan menjadi satu. Tidak mustahil bila perlu mencuba sesuatu...lalu beginilah hasilnya...:-)


Allahamdulillah....kalimah apakah yang mampu mengungkap segala rasa hati..selain dari rasa syukur terhadap-Nya. Allahamdulillah..Amin..Amin..Amin Ya Allah.Rezeki yang di beri bagai mencurah silih berganti.
Amanah yang di galas di bahu bukan sedikit. Kepercayaan yang di beri begitu sangat di hargai.Bila aku mulai menulisnya mahupun berkongsi gambar...ini bukan kerana nama. Aku tidak perlu di kenali..memang aku begitu...aku gemar berurusan di belakang tabir. Tapi bila hasil kerja mula di hargai....aku hanya tersenyum puas. Jauh rasa bangga.
Aku gemar pada sesuatu yang cantik..aku gemar menghias...tapi aku suka melakukan sesuatu dengan kesederhanaan.Dari itu ku kongsi bersama anda, tempahan 2 tier pulut kuning untuk majlis perkahwinan pelangganku yang ku buat untuk hujung minggu ini. Tapi..oops! tak dapatku cucukkan tiangnya..maklumlah pelanggan tu sendiri akan melakukannya di tempat mereka. Allahamdulillah, mudah berurusan dengan mereka.
Thanks Norazia...atas kepercayaan yang di beri..:-)
Tarikh: 14hb Disember 2008


PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™