CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Sunday, November 9, 2008

Pelbagai Versi


~Pulut Kuning ~


Allahamdulillah, memandangkan masa kini ramai yang gemar meraikan hari -hari bahagia mereka dengan makanan tradisi orang melayu kita iaitu Pulut Kuning.

Iza D'Lite mengambil kesempatan ini bagi memberi pelbagai kemudahan bagi anda yang ingin menikmatinya tanpa perlu banyak kerja..:-)

Kami menyediakan pulut kuning dalam pelbagai versi, begitu juga dari di hias indah bagaikan sebuah kek, kami permudahkan anda untuk membahagikannya pada saudara mara, sahabat handai dan taulan melalui meletakkannya dalam sebuah mangkuk kertas yang kecil mahupun dalam mangkuk plastik.


Kami bawa ini khusus bagi anda yang sememangnya prihatin pada sesuatu yang ringkas, dalam satu masa mementingkan rasa mutu yang tinggi pada sesuatu makanan.


Sebagai contoh seperti gambar yang kami sertakan..ianya merupakan pulut kuning yang berinti rendang (inti boleh di pelbagaikan)dan kami tempatkannya dalam mangkuk kertas yang comel. Saiz mangkuk kertas ini bergantung pada pilihan anda, kerana kami menyediakan dalam size large,medium dan small


Dan tentu sekali dengan harga yang berbeza. Dan hiasannya pula kami taburkan pula serunding dan bawang goreng yang seperti anda lihat di dalam gambar sebagai contoh.Namun, setiap waktu..hiasan pulut kuning tentu sekali berbeza.






PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™