CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Friday, May 29, 2009

Kek Span Coklat

Kek Span Coklat

Bukan mudah membuat sesuatu jika ianya tidak dengan resipi yang khusus. Tidak semudah muat turun atau salin sahaja resipinya ke dalam nota anda bagi rujukkan dalam membuatnya.

Ini adalah kali ketiga aku cuba membuatnya tanpa ada resipi yang khusus dalam membuatnya seperti lazimnya. Aku buat dan terus buat lagi tanpa mengenal putus asa. Aku buat 'homework' sebelum aku mencuba lagi dan lagi.

Dan hasilnya, Allahamdulillah sesuatu yang tidak mengecewakan. Keknya gebu dan lembut sekali. Aku mampu tersenyum puas, walau harus membuatnya berulangkali.


Sesuai di buat kek kelahiran, ianya tidak begitu manis. Dan yang paling penting...anda pasti tidak akan cukup dengan sekeping kek span coklat ini!



PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™