CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Kenali Aku...

My photo
Jalan Saujana, Singapore
Seorang yang lebih selesa di kenali di belakang tabir.Minat pada sesuatu yang melambangkan keindahan.Seorang pemerhati akan sesuatu kreativiti.Mudah mengagumi sesuatu dari memuji...yang penting bila melakukan sesuatu ianya ikhlas dari hati....

Monday, May 11, 2009

Carrot Cakes CC D'Lite



Sudah lama tidak mengambil tempahan bagi cupcakes. Sudah lama tak menikmati cupcakes ku sendiri..:-) Dan semalam, aku menerima panggilan berserta tempahan yang di buat oleh seorang pengunjung blog ku ini. Biasanya aku memang tidak mengambil tempahan pada saat terakhir. Tetapi memandangkan pelanggan yang seorang ini agak lama ingin menempah manisan dariku..akhirnya ku terima juga dengan berserta syarat ia itu self collection.


Mulanya aku rasa agak rumit..maklumlah da agak lama aku sepi dari buat cupcakes, mentelah lagi kek yang di mahukan merupakan carrot cake. Kesempatan yang ada ku cari resipi dalam salinan buku resipiku. Bukan mudah sebenarnya....namun Allahamdulillah..akhirnya terlaksana.

Terimakasih pada Puan Marshila atas kepercayaan yang di beri. Terimakasih kerana memilih Simply D'Lite. Semoga manisan ini dapat menggembirakan hati anda sekeluarga.
Untuk anda..Jom Cuci Mata!



PLEASE don't copy, save, use, distribute my photos without permission.
That's not nice. After all, Allah sees everything, even in the darkest night. Please be kind.
Thank you N enjoyz!

0 comments:

 
Hakcipta Terpelihara Oleh Simply D'Lite™